REPÀS AL 2014!

Dia 27 de setembre de 2014 vaig començar a escriure les meves receptes preferides (i també experiments) en aquest blog. No fa massa, just fa uns mesets. Fent un repàs a aquests mesos veig que hi ha hagut de tot: pastissos, galletes, cupcakes i magdalenes, per la part del dolç; plats curiosos en la part de salat (en aquest apartat m'hi hauré d'esforçar una mica més) i alguns dels DIY que feia temps que me feia ganes fer o que he fet a l'IES on faig feina i que trob interessants i que pot ser que a algú de voltros li faci ganes fer.

Per això, per si vos fa ganes repassar una miqueta tot el que he anat posant vos pos el recopilatori de receptes i tallers.

Voldria demanar-vos un favor a tots els que pogueu (i volgueu) i és que m'agradaria que m'enviéssiu suggeriments, o que me digueu quines de totes les receptes o tallers vos ha agradat més. Moltes gràcies!








Que el 2015, ens poguem seguir trobant per aquí tots els que ens agraden aquestes cosetes i si pot ser, que sigui millor que el 2014!

Molts d'anys!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta veure comentaris, així que endavant!