MINIPASTISSETS (SÚPER) FÀCILS DE NUTELLA


Que sí, que són mooolt bons de fer! I com que avui és Sant Valentí i per la data i escau bé, els he fets en forma de cor.



No me digueu que no són cucos! I si vos agrada la crema de cacau... mmmmmm...

Havia vist uns pastissets semblants per Pinterest, de fet, si entrau dins del meu perfil veureu de què vos estic xerrant. He volgut fer-los pràcticament iguals, només que aquells són farcits de confitura. Jo també ho he intentat, però com que és tan humida no m'ha agradat el resultat. En canvi els farcits de Nutella han quedat perfectes!



Anem amb els ingredients:

- 2 planxes de pasta de fulls
- 1 ou batut
- Nutella
- maduixes

Pas a pas:

1- Tallau una de les dues planxes de pasta de fulls amb un talla-pastes amb la forma que volgueu. Jo he utilitzat un talla-pastes en forma de cor.

2- Posau les formes de pasta sobre la placa del forn (protegida amb paper de forn o planxa de silicona).

3- Posau la Nutella sobre la pasta, anant en compte de no posar-ne massa arran dels costats.



4- Tallau l'altra planxa de pasta de fulls amb la mateixa forma que l'anterior i tallau a més una forma rodona al mig, fent un forat enmig del cor.

5- Posau aquestes formes sobre les altres, a manera de tapadora. Col·locau un tros de maduixa dins del forat. Jo he laminat les maduixes i les he tallat formant  un cor.



6- Amb una forqueta o un altre objecte semblant, tancau les dues pastes pels costats. Pintau amb l'ou batut per sobre.



Forn a 190º-200º fins que la pasta estigui daurada per sobre.



I a menjar!!!

PD: He fet els pastissets en forma de cor, però els podeu fer de qualsevol altra forma: quadrats, rodons... I també podeu fer o no el forat del mig. Això a gust del consumidor!

PD2: Si vos agrada més dolç podeu posar un poc de sucre per sobre de la pasta abans de posar-la al forn o sucre en pols en estar ben fred. Jo ja trob que la Nutella és suficientment dolça, però també, com en el punt anterior... sobre el gust particular de cadascú no hi ha res escrit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta veure comentaris, així que endavant!